HANDELSBETINGELSER HOS LAMFUZ APS

Generelle oplysninger
Lamfuz aps(Lamfuz Køkken)
Serridslevvej 2
2100 København Ø
CVR nr.: 40706364
Telefon: 53269199
E-mail: Info@lamfuz.com

PRISER
Hos Lamfuz aps tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

BETALING
Lamfuz aps modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

LEVERING
Afhent mad i vores køkken i serridslevvej 2, 2100 København Ø fra kl. 16.00-21.00(mandag – tirsdag).
RUTURNING
Der er ingen at ruturning varer med hvis der en fejl med mad kunderne skal kontakte os på info@lamfuz.com eller +4553269199 så finde vi en løsning
SALG AF BILLETTER TIL ARRANGEMENTER
Billetkøb
Kontrollere, at billet(ter) gælder det korrekte arrangement, dato og tidspunkt.
Fortrydelsesret
Købt(e) billet(ter) refunderes ikke.
Billet(ter) refunderes kun i tilfælde af aflysning.
Erstatning af bortkommet billet(ter)
Billet(ter) erstattes ikke ved bortkomst, men er de blevet væk kan du kontakte Lamfuz Aps og få dem fremsendt igen
Kopi og videresalg af billet(ter)
Hver købt billet har sin egen unikke stregkode, gældende til et bestemt arrangement i henhold til teksten for dette arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og SuRi gør opmærksom på, at det er først ankomne billetindehaver, som opnår adgang.
Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov og Lamfuz Aps gør opmærksom på at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten.
Ændring af dato for arrangement
Ændres dato for et arrangement får billetkøberen besked om den nye dato indenfor 72 timer. Efter 72 timer kan billetkøber ophæve købet og Restaurant skal have besked herom omgående og tilbagebetale som ”Ved aflysning af arrangement”.
Ved aflysning af arrangement
Hvis et arrangement aflyses vil Lamfuz Aps godtgøre billet(ten)s pris – gebyr kan forekomme, samt nogle gebyrer refunderes ikke.
Reklamationer
Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billet(ter) skal rettes direkte til Lamfuz.dk – Kontakt telefon +45 53269199 eller email info@lamfuz.com
Forbehold for fejl og mangler
Lamfuz.dk tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m.
—–
REKLAMATIONSRET
Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra lamfuz.dk er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret oktober 2020.

Alkohol
Iflg. Dansk lovgivning skal personener være minium 18 år for at købe alkohol over 16,50%. For køb af alkohol under 16,50% skal personen være fyldt 16 år.
Vi forbeholder os ret til at bede om fremvisning af gyldigt billed-ID som aldersdokumentation i tvivlstilfælde.
Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Info@lamfuz.com

0 Item 0.00kr.
Loadding...